2015. április 25., szombat

Schecter Hellraiser C1 BLK áfával bőrönd

Schecter Hellraiser C1 BLK áfával bőrönd, ajánlom itt az én Schecter Hellraiser, mert én már meg a múltban, csak ritkán játszott, valamint abban az esetben, ácsorgunk a szégyen, ő az egyik, vagy a másik Spielspur abgekriert, amely próbáltam fotografikusan elfog ez azonban semmi komoly, csak a normál Spielspuren A Br cke van a felső része a schwarzchrome bevonat elveszett, s én a gitár már így vettem működik tökéletesen, minden csomók tunerek PU s köztük Felosztása követi, minden gond nélkül, A B nde még felső lövés A gitár jelenleg Szabványos D hangolású, majd állítsa be is jön egy Thomann ABS bőrönd, majd nyugalmi itt az extra rólam készült párnák készült hab, Itt van a Szemüveg test, mahagóni határ Fülcsiga nyak, mahagóni, 3 darab ragasztott B nd 24 fingerboard rózsafa fingerboard inlay Gótikus Kereszt Mensur 648mm Br cke TonePros TOM - Testület tunerek Grover pickup 2 x EMG Aktív 81 TW 89 Vezérlők 2 x kötet rke koppintson a 1 x hangszín kapcsoló, 3-way Hardver Fekete Chrome szállítási felár ellenében 8 EUR semmi Probléma ár 545 VB